Narodila som sa totiž ako nadané dieťa, hypersenzitívne – do prostredia, ktoré nemalo zrovna pochopenie a ani nebolo na mňa pripravené. V každodennej snahe o prežitie v cudzom svete som však mala šťastie, že som vyrastala obklopená knihami z pedagogiky a psychológie, prípravou školského programu a pomáhala s učením. Tu začalo vznikať porozumenie situácii a Číselkové základy.
Teraz, o takmer 15 rokov neskôr, sa snažím so svojimi odlišnosťami žiť najlepšie, ako viem a vďaka tomu pomôcť aj tam, kde to bez vlastnej skúsenosti alebo tlmočníka nemusí byť jednoduché. Dokážem pochopiť ľudí, ktorí sa občas márne snažia pochopiť svet, dvojitú výnimočnosť, ale aj traumatizujúce prostredie a situácie, kedy mozgové závity fungujú inak než neurotypickej väčšine.
Preto, hneď po skončení VŠ, som sa vrhla na ďalšie kurzy, desiatky kníh, stovky hodín strávených učením s deťmi aj dospelými, začala študovať Špeciálnu pedagogiku, podpora nás odlišných sa stala každodennou realitou a kreslím deťom (nielen) matematiku, pretože tým spájam všetko, čo mám najradšej. Na prvý pohľad nespojitené, aj keď v skutočnosti jedno a to isté: